המהדורה החשמלית החדשה, המכונה "eספרינטר", מתבססת על פלטפורמה חשמלית ייעודית חדשה,e-drive , וזו תשרת את כל הגרסאות שיש למסחרית הזאת – ואן בכל הגדלים, רכב להולכת נוסעים, גרסאות שלדה עם תא-נהג יחיד או כפול. הפלטפורמה החדשה תאפשר ללקוח בחירה בין שלושה מארזי סוללות, להתאמה מלאה לפי סוג המרכב ואופי העבודה.
מרצדס מציינת בהודעתה לעיתונות כי עלות התכנון והייצור של הרצפה החדשה היא 350 מיליון אירו. אל המסחרית הגדולה תצטרף במסע החשמלי גם המסחרית הקטנה eסיטאן – למעשה רנו קנגו החדשה בגרסה חשמלית. מרצדס eספרינטר תיוצא גם לארה"ב, קנדה, סין ומדינות נוספות ברחבי העולם. פרטים טכניים יפורסמו בחודשים הקרובים.
חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס בישראל, הודיעה כי תשווק את eספרינטר במחצית השנייה של 2021.